سلام. حال همه ی ما خوب است؟!

امروز چه کسانی بودند که آسیب شناسی کردند؟

آقایان:خرمایی.جعفریان.حقیقی.حسین نژاد.اهالی.سلیمانی 

خانم ها:برخی.موسوی.رحیمی.کارگر.رحمانیان.عبداللهی.رهامی.اسلامی فر

این کسان از چه سخن می گفتند؟

از تعامل های چند ماهیمان .از رویدادهای ناگواری که امید داشتند پایان پذیر باشد. از چالش هایی که برای عده ای از دوستان پیش آمده بود و حل آن مدد جمعی را می طلبید!

راهکارهایی هم ارائه شد که چون نیازمند شرح است و دنیای مجازی را مجالی برای شرح آن نیست...

قرار برچه شد؟

این که در جلسه ی آینده بحث این هفته پیگیری شود.

آخرش چه؟

آخرش این که رفیق هر روز داری از ما بیشتر فاصله می گیری غریبی نکن!به قول شاعر منو درگیر خودت کن!