سلام

۱)نکته اول رو درباره ی موضوع جلسه فردا بیان می کنم:

اگر همین الان رو ساعت پایان نظر سنجی به حساب بیاریم موضوع:آسیب شناسی ۲ترم اول بیشترین

آرا را به خود اختصاص داد.

پس موضوع جلسه فردا:

آسیب شناسی ۲ترم اول

سه شنبه ها

ساعت۱۴ ،کلاس۳۲۱

موضوع جالبیه،البته من خودم به خاطر نمایشگاه کتاب به موضوع معرفی کتاب علاقه بیشتری داشتم...

این موضوع هم مبحث جنجالی ای میتونه باشه،به شرط این که همه بچه ها با هر سلیقه ای شرکت کنند و هر چه دل تنگشان می خواهد بگویند....

این مبحث احتمالا چند هفته ای طول میکشه،ولی بچه ها اگه موضوعی رو مناسب جلسه می دونند   ارائه بدهند تا در نظر سنجی شرکت داده بشه.

(از کسانی که این مطلب رو مطالعه کردندخواهش می کنم به مابقی بچه ها هم خبر بدهند تا کسی دوباره مدعی بدون موضوع بودن جلسه نشه و از همه بچه هایی هم که تو این چند وقت با مشکلات گوناگون ....................در گیر بودند هم دعوت می کنیم تا در جلسه شرکت کنند)


۲)از این که بچه ها از این وبلاگ استقبال کردند و این وبلاگ فعلا به سرنوشت وبلاگ قبلی دچار نشده خوشحالم.ولی هنوز خودم به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ از کیفیت  وبلاگ راضی نیستم،البته کم لطفی است اگر فاصله شگرف خودمون پس از حدود ۲۰روز از افتتاح وبلاگ رو با وبلاگ های حقوق بهشتی و شیراز وما بقی دانشکده ها را چه از نظر تعداد پست و چه از نظر تعداد بازدید متذکر نشویم.

ولی ایراداتی هم (البته به نظر من )در  وبلاگ وجود دارد  که به ذکر آن می پردازم:

هنوز درصد مطالبی که توسط خودمون نوشته میشه در مقابل مطالبی که از دیگر وبلاگ ها و کتاب ها در وبلاگ قرار می گیره قابل قبول نیست.البته مطالبی که تا کنون در وبلاگ قرار گرفته بسیار زیبا بوده اما شاید بتوان به عنوان مقدمه و یا توضیح مطلبی که قصد داریم از منبع دیگری در وبلاگ قرار دهیم،جملاتی از خود را نیز با آن تلفیق دهیم.

بچه ها لطف کنند در مطالب طولانی از گزینه"ادامه مطلب "استفاده کنند تا حجم صفحه اول وبلاگ خیلی سنگین نشود و سرعت بالا آمدن آن بالا برود.

هنوز جای خیلی از همکلاسی ها در جمع  نویسندگان این وبلاگ خالیه،نام نمی برم چون می ترسم فردا مشکل ساز بشه ،اما از همشون خواهش می کنم که دست از محافظه کاری و ........بردارند تا با هم بتونیم جمع صمیمی دانشجویان ورودی ۸۸رو تشکیل بدیم.البته عذر یه سری از دوست های خوبمون موجه و امیدواریم که پس از حل مشکلشون به ما بپیوندند.

لطف کنید و در نظر سنجی هایی که در کنار وبلاگ قرار داده می شود شرکت کنید.در ضمن با کلیک بر روی گزینه "نمایش نتایج"می تونید از نتایج نظر سنجی مطلع گردید.هر فرد در هر روز یک حق رای دارد.

*در ضمن می توانید نظر سنجی های پیشنهادی خود را بر روی وبلاگ قرار دهید.

ببخشید که پر حرفی کردم.

با آرزوی شکل گیری جمع صمیمی....

خداحافظ