یه تیم داره اصفهان....................سپاهان قهرمان
قهرمانی مقتدرانه ی ف ولاد سپاهان را با وجود کار شکنی مسوولان و برخی تیم ها !!!!!! به همه ی سپاهانی های عزیز تبریک میگم

دیگه تموم شد دوران جولان دادن تیم های تهرانی همه به احترام بهترین تیم ایران بر خیزد.....

و این هم تیم قهرمان به امید تداوم سالاری فوتبال اصفهان در ایران و تکرار نایب قهرمانی سپاهان این بار به دست ذوب آهن
+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 11:23 توسط سید مهرداد امیر شاه کرمی
|