و تو چون حقوقی هستی...
سلام
و تو چون حقوقی هستی...
در جلسه دادگاهی که بچه را از مادر جدا می کنند و هر دو ضجه می زنند نباید بغض مهمان گلویت شود
و تو چون حقوقی هستی...
نباید از روی زمین توت بخوری هرچند خیلی دلت بکشد
و تو چون حقوقی هستی...
نباید بلند آواز بخوانی
و تو چون حقوقی هستی...
نباید به همه لبخند بزنی
و تو چون حقوقی هستی...
نباید شعر عاشقانه بگویی
و تو چون حقوقی هستی...
نباید توی دانشگاه لی لی کنی
و تو چون حقوقی هستی...
نباید روی چمن بشینی
و تو چون حقوقی هستی...
نباید ناگهان بزنی زیر خنده
و تو چون حقوقی هستی...
امان از این حقوق.
شاد باشید
خدانگهدار
+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 10:24 توسط مهسا رحمانیان
|