درد دل
آیت الله بهجت(ره) در مجالس درس دائما به طلاب می فرمودند:بروید و دعا کنید که خداوند از مشکلات ظهور حضرتش بکاهد و ظهور ایشان را آسان نماید!
ای کاش به گوش شیعیان ایشان برسد که طبق احادیث و روایات اهل بیت(ع)، ازعلائم نزدیکی ظهور ایشان وقوع جنگ ایران و عراق،ایجاد شهری در جنوب رشته کوه های البرز به نام تهران با مشخصاتی همچون خانه هایی چند طبقه و مجلل همانند کاخ های بهشتی،سوار شدن مردم بر مرکب های فلزی،رواج هم جنس گرایی در این شهر و علائم بیشمار دیگری میباشد که مشاهده شدنشان نوید ظهور و تشکیل مدینه ی فاضله ی نبوی را قوت میبخشد و ترس از حضور نداشتن در جبهه ی حق و حقیقت را موجب میشود.
ای کاش حضورفعلی سید حسنی در جامعه ی کنونی،که طبق روایات فرمانده لشگر سه هزار نفری ایران در لشگرکشی به سمت بیت المقدس که برای محو اسرائیل میباشد،باور کرده شود.
ای کاش ناله های جانکاه وتکان دهنده ی آیت الله بهجت(ره) در سحرگاهی از ایام سال،که به دنبال دیدن متولد شدن قاتل آن حضرت در عالم رویا بود،باورکرده شود.
ای کاش شیعیان ایشان در مرتفع ساختن حزن دل ایشان در شرایط کنونی،آیه ی (والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا) را ملزوم بدارند.
ای کاش... .
والسلام علی من اتبع الهدی